Sunday, September 7, 2014

කොණ්ඩය ...



පාසල් යන කාලයේ මට තිබුනේ ඉතා කෙටිව කැපු කොන්ඩයකි .  ප්‍රාථමික  පන්තිවලදී අම්ම හෝ තාත්තා  මැදින් බෙදා පීරා සකස් කල පසු කලකදී මම එය පස්සට පීරිමට පුරුදු වුනෙමි . පාසල් වියයට පෙර කෙටි කැළැල් මට pig tails දැමිය  කොණ්ඩයක් තිබුණු බවට ජයාරූප ඇතත් මට එය මතක නැත . ම කොණ්ඩය වැවුවේ  උසස් පෙළ විභාගය කලටත් පසුය . මා  කොණ්ඩය  ගොත ගෙන පාසල් යාමට දැඩි ආශාවක් දැක්වූවද මට එයට ඉඩක් නොවිණි . විශ්ව විද්‍යාලයට කොණ්ඩය  ගොත ගෙන ගිය එකම දිනයේදී එය හදිසියේ වසා දැමු  මගේ යෙහෙළියන්ගේ බලවත් ඉල්ලීම උඩ ඉන් පසු මම කොණ්ඩය  ගොත ගෙන නොගියෙමි . (මගේ කොණ්ඩය ගොතා ගෙන යාම හා විශ්ව විද්‍යාලය වැසීම අතර correlation එකක් ඇති බවට සමීක්ෂණයකින් තොරවම ඔවුන් නිගමනය කිරීම නිසා.)
කවදත් කීකරු  කොණ්ඩය පාලනයට මුලින්ම ගුරු වෘත්තියට ගිය පසුද පසුව අද සිටින රැකියාවට පැමිණි පසුද බලවත් වෙහෙසක් දැරීමට  සිදුවිය . මුලින්ම පාසල් අධීක්ෂනයක් සඳහා  පුහුණුවේ සිටි අපි ගිය දින මගේ වෘත්තික සගයන්ට මගේ කොණ්ඩය බැඳීම සඳහා විශාල මෙහෙයුමක් කිරීමට  සිදුවිය . බෝඩිමේ සිටි මිතුරියන් සමහර අවස්ථා සඳහා මගේ කොණ්ඩයට කෘතීම කොණ්ඩ තබා කොණ්ඩය බැන්දද කටු 100ක් පමණ  රැඳවු ඒ කොණ්ඩය නිසා සවස් වන විට මට හිසරදය සැදීම නොවැළක්විය  හැකි විය . මා යම් තරමකට කොන්දය් කෙටි කර කැපීමට පුරුදු වුයේද එයින් pony tail මගින් කොණ්ඩය රඳවා ගත හැකි වූ නිසාය .
පෙර දනහිස ලඟට කොණ්ඩය තිබු මගේ යෙහෙළියන්ගේ කොණ්ඩය දැන් ඇත්තේ බෙල්ල ළඟය . අක්බමරු කොණ්ඩ බොහොමයක් straight වීද සමහර ඉත්තෑකූරු කොණ්ඩ රැලි වීද ඇත . බොහෝ විට පහසුවත් රැකියාවේ ස්වාභයත් වාසය කරන රටේ සංස්කෘතියත් නවීන් විලසිතාත් මෙයට හේතු වන්නට ඇත . කලාතුරකින් කෙටි කොණ්ඩ බෙහෙවින් දික්වූ අයත් ඇත . මගේ කෙටි කොන්දය් එතරම් දික නොවුවත් මා තවමත් මගේ ස්වාභවික කොණ්ඩය පවත්වාගෙන් යන්නේ රැලි ඇතිත් නැති නැතිත් නැති straight ඇතිත් නැති නැතිත් නැති මේ අකීකරු කොණ්ඩයට තවමත් ම ඇලුම් කරන නිසාවෙනි.

No comments:

Post a Comment