Tuesday, February 17, 2015

Exercise .....


මම මහත ගණයට වැටෙන්නියකි . මා පාසල් යන කාලයේ සිටම එසේය. මා කෙට්ටුවට සිටින්නට ඇත්නම් ඒ මා විශ්ව විද්‍යාලයේ සිටි අවුරුදු 3 පමණය .ඒ කන්ටිමාට පින්සිදු වන්නටය. එත් එබදු හපන්කමක් කිරීමට මගේ ඔෆ්සියේ පසුගිය කාලය තුල සිටි කිසිම කැන්ටින් කරුවකුට තබා කොළ කැද ඖශධිය පාන වෙළඳ සැලට වත් හැකිවුයේ නැත . වතාවක් නේවාසිකව සිටියදී නිවස හිමි අක්කාත් නේවාසික නංගි කෙනෙකුත් සමග මම මේ අපේ පොදු සතුරා මෙල්ල කිරීමට gym ගියෙමු . කලෙක එය සාර්ථක වුවද පවුලේ අය කොළඹට පැමිණි පසු පදිංචිය මාරු වීමත් සමග එය දිගටම කරගෙන යාමට නොහැකි විය . මේ අතර මගේ පාසල් කල මිතුරෙකු ඉතා හොදින් මහත මෙන්ම බඩ ද මට්ටු කිරීමට සමත් වී ඇති හැටි මූණු පොතින් දුටිමි . වැඩේ සාර්ථක කර ගැනීමට අත්දැකීම් තුලින්ම උපදෙස් බලාපොරොත්තු වුනිමි . එය එසේ මෙසේ වැඩක් නොවන බවත් ලොකු ඉවසීමක් , කැපවීමක් හා අධිෂ්ටනයක් අවශ්‍ය බවත් පැවසු ඔහු gym රුවන් වැකි කිහිපයක්ද ම වෙත ඉදිරිපත් කරන ලද අතර fitness page එකක්ද නිර්ලෝභීව share කරන ලදී . කෙසේ වෙතත් මට අවශ්‍ය fitness page එකේ මෙන් අයෝමය කාන්තාවක් වීමට නොව margin එකේ තිබෙන BMI එක බර එය තුලට රිංගවා ගැනීමත් ඒ සඳහා moral support එකකුත් බැව් පැවසු විට fitness සඳහා ඉවසීම තිබුනත් අන් මත ඉවසීමට නොහැකි මිත්‍රයා chat එකෙන් බර අඩු නොකළ හැකි බව පවසා ලොකු argument එකක් කෙලවර ඒක පාර්ශ්විකව මා මූණු පොත් මිතුරන්ගෙන්ද කපා දමා ඇත . මිත්‍රත්වය බොහෝ විට පැවතුනේ මූණු පොත හරහාම බැවින් මිතුරා නැත්තටම නැතිවූ බව දැනේ . ඉතින් fitness advice සොයන මගේ මිතුරියනට කීමට ඇත්තේ සමහරවිට එයින් මිතුරත් මුදලත් 2ම නැතිවිය හැකි බවය .කෑමේදී කතාවෙදීද කට control කිරීමට නොහැකි මට model like figure සිහිනයකි . ඉතින් මා මහත් වන බව පවසන office mates ලාට පවසන්නේ කෙට්ටු වීමට කල උත්සයක් අතක් පයක් නොකැඩී යන්තම් කෙලවර වූ වගයි . ඉතින් මගේ මහත මට හොඳා 

No comments:

Post a Comment